درباره ما

اهداف و چشم انداز ​

بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی نیروی جوان کشور، همواره مهم‌ترین عامل پیشرفت و نوآوری آذرآسا بوده است. ما به کیفیت مواد اولیه اهمیت بسیار می‌دهیم و ثبات کیفیت را رسالت خود می‌دانیم.  محققین ما در بخش تحقیق و توسعه، روزانه در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، در توسعه فرمولاسیونهای موجود و نوآوری محصولات می‌کوشند. در واحد تولید، کلیه‌ی تولیدات ما با بالاترین استاندارد تولید و کنترل کیفیت می‌شوند.

مهندسین فروش زبده‌ی آذرآسا، با دانش و تجربه ی حاصل از سال‌ها همکاری با صنایع گوناگون با مشکلات و پتانسیل‌های خطوط رنگ خو گرفته‌اند و راه حل ها را به خوبی می‌شناسند. پس از پیشنهاد محصول، ما برای هر قطعه و ورق، ابتدا تست‌های آزمایشگاهی را انجام داده و تنها بعد از حصول اطمینان، محصول مناسب را جهت تست آزمایشگاهی و صنعتی به مشتری معرفی می‌کنیم.

توجه به پتانسیل‌های بالای فنی و معدنی کشور عزیزمان از گذشته تا به امروز، مورد توجه مجموعه‌ی آذرآسا بوده‌است. با بهره‌گیری از نوآوری‌های نوین در سطح جهانی، نهایت تلاش را در جهت بومی‌سازی محصولات محبوب درصنایع گوناگون، از جمله چربیگیر، پیش رنگ و شوینده‌ی کار شده روی فلزات و محیط‌های صنعتی مختلف داریم. امید است با جایگزینی محصولات وارداتی، به کارگیری روش‌های همگون با محیط زیست و راه‌حل‌های مربوط به صنعت بومی میهن عزیزمان، بتوانیم در راستای پیشرفت، توسعه و کارآفرینی قدم بگذاریم.